مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-27دانش

سازمان سنجش درخواست تغییر رشته به دلیل اشتباه در انتخاب رشته را نمی پذیرد


سرپرست اداره کل چاپ و انتشارات سازمان سنجش گفت: داوطلبان کنکور هنگام انتخاب رشته باید دقت کنند، سازمان بعد از اعلام نتایج نهایی درخواست تغییر رشته به دلیل اشتباه در انتخاب رشته را نمی پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر انوشیروان علا در نشست عوامل اجرایی آزمون ها در استان زنجان در دانشگاه زنجان گفت: داوطلبان آزمون سراسری هنگام انتخاب رشته باید بسیار دقت کنند تا بر اساس نمره کل علمی ، رتبه و علاقه خود انتخاب رشته کنند، سازمان بعد از اعلام نتایج نهایی درخواست تغییر رشته به دلیل اشتباه در انتخاب رشته را نمی پذیرد چرا که تغییر رشته و نقل و انتقال در حوزه وظایف این سازمان نیست.

وی افزود: پذیرفته شدگان آزمون سراسری برای تغییر رشته و نقل و انتقال لازم است از طریق دانشگاه مبدا و مقصد پیگیری کنند که کاری دشوار و بعضی اوقات پاسخ مثبت نمی گیرند لذا بهتر است داوطلبان از ابتدا با شناخت و دقت کامل انتخاب رشته کرده تا با خیال آسوده وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند.

علا درباره وضعیت علمی و رتبه بندی پذیرفته شدگان استان زنجان در آزمون سراسری سال 1400 گفت: رتبه پذیرفته شدگان داوطلبان این استان در آزمون سراسری در پذیرش با آزمون 15 و با جمع پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی رتبه 24 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سنجش درخواست تغییر رشته به دلیل اشتباه در انتخاب رشته را نمی پذیرد

سازمان سنجش درخواست تغییر رشته به دلیل اشتباه در انتخاب رشته را نمی پذیرد