مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-27اجتماعي

5200 تهرانی در قالب 38 کاروان امسال به حج تمتع مشرف می شوند


مدیر کل حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه امسال 5 هزار و 200 زائر از تهران به حج تمتع مشرف می شوند، گفت: این زائران در قالب 38 کاروان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سیدعباس حسینی، مدیر کل اداره حج و زیارت استان تهران در همایش متمرکز حج تمتع 1401 که در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار داشت: امسال 5 هزار و 200 نفر از استان تهران در قالب 38 کاروان به حج تمتع مشرف می شوند.

وی با بیان اینکه زائران حج تمتع قبل از اعزام حج در قالب یک کاروان احساس همشهری بودن با یکدیگر می کنند، افزود: در هنگام اعزام مشاهده می کنیم که با سایر استان ها همراه هستیم و بعد با سایر زوار کشورهای اسلامی به زیارت می پردازیم؛ به طوری که هر کدام مدام با زبان و آداب مختلف مفاهیم عقیدتی را نشان می دهند.

حسینی با اشاره به اینکه زائران در هتل خود آمیزه ای از فرهنگ های متنوع را تجربه می کنند، تصریح کرد: در این سفر معنوی شما می توانید با همه هم استانی ها و هموطنان خود معاشرت داشته باشید.

بنابراین از پوسته استانی خارج شده و هویت ایرانی، اسلامی پیدا خواهید کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه زائران ایرانی در بین سایر زائران کشورهای اسلامی حضور می یابند، گفت: لازم است در این سفر معنوی، هنر همزیستی با هم کاروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5200 تهرانی در قالب 38 کاروان امسال به حج تمتع مشرف می شوند

5200 تهرانی در قالب 38 کاروان امسال به حج تمتع مشرف می شوند