مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:422022-05-27سياسي

درخواست ابومهدی المهندس از حوزه علمیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحانیون در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم به عنوان شاگردان مکتب امام صادق (ع) تلاش کردند در عرصه جهاد .

- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ابوممهدی المهندس فرمود من با وجود 165 هزار نیرو چیزی از شما نمی خواهم، فقط می خواهم طلبه ها و روحانیون ایرانی بیایند و این مجاهدان را از لحاظ فکری و عقیدتی تقویت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحانیون در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم به عنوان شاگردان مکتب امام صادق (ع) تلاش کردند در عرصه جهاد و مقاومت نامی جاودان از این قشر بر جای بگذارند، بیان داشت: در زمان دفاع از حرم روحانیون فراوانی را اعزام کردیم، یادم هست یک بار خدمت حضرت آقا رسیدم، عرض کردم که روحانیون را داریم ساماندهی و مدیریت می کنیم که همیشه حداقل یک گروهان طلاب در دفاع از حرم باشند.

وی افزود: حضرت آقا پرسیدند که طلاب آنجا چه کار می کنند؟ عرض کردم: روحانیون بین این رزمندگان مختلفی که آنجا هستند، حضور دارند، هم کار تبلیغی می کنند هم کار رزمی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ابومهدی المهندس از حوزه علمیه ایران

درخواست ابومهدی المهندس از حوزه علمیه ایران