مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-27بين الملل

مخالفت تل آیو با تغییر مسیر «راهپیمایی پرچم»


رسانه های رژیم صهیونیستی از مخالفت تل آویو با درخواست برای تغییر مسیر مراسم تنش آفرین موسوم به «راهپیمایی پرچم» خبر دادند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی از مخالفت تل آویو با درخواست برای تغییر مسیر مراسم تنش آفرین موسوم به راهپیمایی پرچم خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز جمعه گزارش داد که این رژیم با درخواست آمریکا را برای تغییر مسیر راهپیمایی پرچم که قرار است روز یکشنبه در قدس اشغالی برگزار شود، مخالفت کرد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت هم با اشاره به این خبر نوشت: شماری از مقامات آمریکایی از همتایان اسراییلی خواسته اند از ترس تشدید اوضاع در قدس و مسجد الاقصی، در مسیر راهپیمایی پرچم تجدید نظر کنند.

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری ها در جریان راهپیمایی پرچم به شدت نگران هستند و در همین راستا پلیس این رژیم حالت آماده باش در بیت المقدس و شهرهای اطراف صادر کرده است.

طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از 3 هزار نیرو در قدس و صدها نفر دیگر در شهرهای اطراف مستقر شده اند.

از سوی دیگر، شخصیت های فلسطینی تأکید کرده اند که پافشاری صهیونیست ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی به مثابه اعلام جنگ است و گروه های مقاومت نیز هشدار داده اند که برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت تل آیو با تغییر مسیر «راهپیمایی پرچم»

مخالفت تل آیو با تغییر مسیر «راهپیمایی پرچم»