مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-27بين الملل

پسکوف: غرب از اقدمات غیرقانونی خود دست بکشد


سخنگوی کرملین اعلام کرد که مسکو با رد قاطعانه اتهامات مبنی بر اینکه روسیه از عرضه غلات اوکراین به کشورهای آفریقایی ممانعت به عمل می آورد، کشورهای غربی را عامل مشکلات در عرضه غلات می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهور روسیه اعلام کرد که غرب باید از اقدامات غیرقانونی خود که موجب جلوگیری از صادرات گندم از اوکراین شده است، دست بکشد.

پسکوف درباره برخی گزارش ها مبنی بر اینکه کشورهای غربی روسیه را به ممانعت از عرضه غلات از اوکراین به کشورهای آفریقایی متهم می کنند، گفت: ما قاطعانه این اتهامات را رد می کنیم و برعکس، کشورهای غربی را متهم به انجام برخی اقدامات غیرقانونی می کنیم که منجر به این محاصره شده است.

پسکوف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این مسئله بدان معناست که کشورهای غربی باید برای ازسرگیری عرضه غلات تحریم ها را لغو کنند، گفت: آنها باید تصمیمات غیرقانونی را که مانع از اجاره کشتی ها و جلوگیری از صادرات غلات و غیره می شود، لغو کنند.

همچنین فیودور استرژیژوفسکی سخنگوی نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد که ربکا گرینسپن دبیرکل کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) به زودی به مسکو سفر خواهد کرد تا درباره صادرات کودهای شیمیایی روسیه گفتگو کند و همچنین مارتین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: غرب از اقدمات غیرقانونی خود دست بکشد

پسکوف: غرب از اقدمات غیرقانونی خود دست بکشد