مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-27دانش

دانشگاه گیلان در مرحله دوم آزمون دکتری دانشجو می پذیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانشگاه گیلان در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز، - دانشگاه گیلان در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانشگاه گیلان در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1401 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز، از طریق بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشجو می پذیرد.

داوطلبان می بایست درصورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1401 و پس از مطالعه شرایط و نحوه پذیرش، نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی با احتساب 50 درصد نمره آزمون متمرکز و 50 درصد نمره ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش علمی (مرحله دوم)، در صورت احراز حدنصاب نمره مرحله دوم آزمون، تایید صلاحیت عمومی و براساس اولویت انتخابی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه گیلان در مرحله دوم آزمون دکتری دانشجو می پذیرد

دانشگاه گیلان در مرحله دوم آزمون دکتری دانشجو می پذیرد