مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-27سياسي

آخرین مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم دربهمیی


اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی با با بیان این که ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم تا 21 خردادماه امسال ادامه خواهد داشت گفت: علاقه مندان و فعالان قرآنی بالای 18 سال می توانند در رشته های موردنظر ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، روح الله افسر مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی از آغاز ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن  خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به صورت منطقه ای (شهرستانی)، استانی، کشوری و سپس بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 21 خردادماه امسال ادامه خواهد داشت.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمیی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته های حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تا مرحله بین المللی برگزار می شود، اضافه کرد: رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم برای آقایان و بانوان تا مرحله کشوری و حفظ 10 جزء قرآن کریم، حفظ 5 جزء قرآن کریم برای هردو گروه تا مرحله استانی خواهد بود.

افسر گفت: رشته اذان نیز مانند دوره های قبلی ویژه آقایان بوده که در مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رشته های مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم و دعاخوانی در بخش برادران و خواهران در مرحله استانی و کشوری برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم دربهمیی

آخرین مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم دربهمیی