مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:522022-05-27اجتماعي

آسمان صاف تهران تا سه شنبه/ کاهش کیفیت هوا در ایلام و خوزستان


برای استان تهران فردا شنبه 7 خردادماه بیشینه هوا 30 درجه سانتی گراد و کمینه آن 18 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است و برای یکشنبه نیز بیشینه هوا 30 درجه سانتی گراد و کمینه آن 20 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

- برای استان تهران فردا شنبه 7 خردادماه بیشینه هوا 30 درجه سانتی گراد و کمینه آن 18 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است و برای یکشنبه نیز بیشینه هوا 30 درجه سانتی گراد و کمینه آن 20 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت امروز( 6 خرداد ماه) صاف و نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و با توجه به تشکیل توده گرد و خاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش هایی از استان های ایلام و خوزستان برای این مناطق آلودگی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی نیمه ابری و در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد خواهد بود؛ برای امروز نیز در استان تهران آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه( 7، 8، 9 و 10 خردادماه) نیز در ساعات روز صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان صاف تهران تا سه شنبه/ کاهش کیفیت هوا در ایلام و خوزستان

آسمان صاف تهران تا سه شنبه/ کاهش کیفیت هوا در ایلام و خوزستان