مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-27سياسي

اعلام آمادگی مرزبانی برای 24ساعته شدن فعالیت مرز دوغارون خراسان رضوی


مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه و به ویژه افغانستان تسهیل گری می کند و برای 24ساعته شدن فعالیتها در مرز دوغارون شهرستان تایباد با افغانستان آمادگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار احمدعلی گودرزی روز جمعه در بازدید از نوار مرزی شرق کشور در دوغارون تایباد درگفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: مرزبانی در روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان تسهیل گری می کند و برای 24ساعته شدن فعالیتها در مرز دوغارون شهرستان تایباد با افغانستان آمادگی دارد که این آمادگی به گمرک و مدیریت پایانه های مرزی اعلام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

  وی ادامه داد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حداقل امکانات، بهترین بهره وری را دارند که امنیت کشور مرهون تلاشهای آنهاست.

  فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تجهیزات در حوزه انسداد مرزی و حفاظت های الکترونیکی و تصویری روز به روز در حال افزایش است و مرزها را مقام عالی انتظامی کشور و ستاد مرزبانی نیز پایش تصویری می کنند.

  گودرزی افزود: در بازدید از مناطق مرزی تحت حفاظت هنگ مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی، گروهان ها، پاسگاه و برجک ها از آمادگی و توان عملیاتی بالایی برخودار هستند و امنیت پایداری برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مرزبانی برای 24ساعته شدن فعالیت مرز دوغارون خراسان رضوی

اعلام آمادگی مرزبانی برای 24ساعته شدن فعالیت مرز دوغارون خراسان رضوی