مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-27سياسي

«بهشت حکیم الله» شعار ژورنالیستی نمی دهد/ رونمایی از حقیقت داعش


ویدا موسوی کارگردان نمایش «بهشت حکیم الله» با اشاره به دلایل استفاده از عروسک در این نمایش تک پرسوناژ عنوان کرد داعشی که در این اثر نمایشی به تصویر کشیده می شود نماینده اسلام صهیونیستی است.

- ویدا موسوی کارگردان نمایش بهشت حکیم الله با اشاره به دلایل استفاده از عروسک در این نمایش تک پرسوناژ عنوان کرد داعشی که در این اثر نمایشی به تصویر کشیده می شود نماینده اسلام صهیونیستی است.

ویدا موسوی کارگردان نمایش بهشت حکیم الله که به تازگی اجرای خود را در سالن سایه تئاترشهر آغاز کرده است درباره شیوه اجرایی این نمایش مونولوگ که با همراهی چند عروسک بزرگ به صحنه می رود به خبرنگار مهر گفت: شیوه اجرایی نمایش، استفاده از عروسک در کنار بازیگر اصلی است.

عروسک ها در طول اجرا نقش های مختلفی را برعهده دارند و کاراکتر اصلی را همراهی می کنند.

اما این شیوه به این دلیل برای نمایش اننتخاب شد که وقتی قرار است یک بازیگر در یک متن نمایشی مونولوگ، با تک گویی، یک تنه تماشاگر را تا پایان نمایش با خود همراه کند، تنها با تکیه بر توانایی و تسلط روی متن نمی توان اتفاق ویژه و ایده آلی را برای جذب مخاطب رقم زد.

به همین دلیل سازندگان اثر ملزم به ایجاد فضاسازی بصری ویژه ای هستند که بهشت حکیم الله به دلیل روایت غیرخطی و تعدد صحنه و مکان های رفت و برگشتی از حال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهشت حکیم الله» شعار ژورنالیستی نمی دهد/ رونمایی از حقیقت داعش

«بهشت حکیم الله» شعار ژورنالیستی نمی دهد/ رونمایی از حقیقت داعش