مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-27سياسي

تدبیر پلیس فتا برای برخورد با فروشندگان سوالات امتحانی


معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا با بیان اینکه 50 کارگروه ویژه در پلیس فتا سراسر کشور برای برخورد با فروشندگان سوالات امتحان نهایی در فضای مجازی تشکیل شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی فتا فراجا درباره برخورد با فروشندگان سوالات امتحانی و کنکور گفت: مجرمان سایبری فضای کشور را رصد می کنند و هر زمانی که در کشور طرحی، برنامه ای قرار است انجام شود و یا مانند همین برگزاری امتحانات پایان سال پلتفرم های مجرمانه ای برای آن طراحی می کنند.

وی با بیان اینکه فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور چندین سال است که در فضای مجازی تبلیغات انجام می دهند، ادامه داد: تقریبا از سال 94 و 95 به بعد ما با این پدیده روبرو هستیم.

بیش از 98 درصد این تبلیغات دروغ است و اینگونه نیست که حتما سوالات امتحانی را در اختیار کاربران قرار دهند.

البته برخی اوقات اشتباهاتی در مدارس و در هنگام قرنطیه سوالات اتفاق افتاده است که درصد آن بسیار پایین است و به صورت سهوی بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا خاطرنشان کرد: در سال 98 نیز سوالات یکی از دروس امتحان نهایی در بین دانش آموزان سرجلسه امتحان توزیع شد متاسفانه یک دانش آموز متخلف که در جلسه امتحان تلفن همراه در اختیار داشت در همان لحظه سوالات امتحان نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر پلیس فتا برای برخورد با فروشندگان سوالات امتحانی

تدبیر پلیس فتا برای برخورد با فروشندگان سوالات امتحانی