مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-27بين الملل

بیانیه ارتش لبنان درباره پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی


ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که سرنگونی پهپاد «اسکای لارک» رژیم صهیونیستی، بعد از نقض حریم هوایی این کشور را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (پنج شنبه) ارتش لبنان طی بیانیه ای اعلام کرد که پهپاد رژیم موقت صهیونیستی از نوع اسکای لارک در حومه شهر رمیش در جنوب لبنان، بعد از تجاوز به حریم هوایی این کشور سرنگون شده است.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم  ارتش لبنان در بیانیه خود اظهار داشت: در تاریخ 26 مه 2022 و حوالی ساعت 18:30 پهپاد درون اسکای لارک متعلق به دشمن اسراییلی در حومه شهر رمیش در جنوب کشور بعد از نقض حریم هوایی سرنگون شد .

در ادامه این بیانیه آمده است: در نتیجه نیروهای ارتش به سمت منطقه حرکت کردند و بعد از بررسی مشخص گردید که این پهپاد فاقد مواد منفجره است؛ اما محتویات آن تاکنون در حال بررسی است .

ارتش لبنان در پایان این بیانیه تاکید کرد که این نقض حریم هوایی از سوی رژیم صهیونیستی، با هماهنگی نیروهای سازمان ملل متحد حاضر در لبنان پیگیری خواهد شد.

بعدازظهر روز گذشته منابع خبری لبنانی ضمن انتشار خبرهایی مبنی بر سرنگونی این پهپاد در خاک لبنان، اذعان کردند که رژیم صهیونیستی تلاش کرده است تا پهپاد خود را باز پس بگیرد، ولی این پهپاد در اختیار ارتش لبنان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش لبنان درباره پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی

بیانیه ارتش لبنان درباره پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی