مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-27اقتصادي

خریداران خودرو بخوانند/ پاسخ به 7 سوال و ابهام درباره عرضه خودرو


با راه اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به منظور شفاف سازی، حذف تدریجی قرعه کشی و هدفمندسازی تخصیص خودرو به مصرف کننده واقعی، برخی سوالات در ذهن مردم و همچنین برخی ابهامات مطرح شد که تلاش کردیم پاسخ این سوالات را از متولیان امر پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرایط عرضه خودرو در پی اقدامات تحولی وزارت صمت برای ایجاد فضای شفاف و عادلانه و پاسخ به مطالبات مردمی، تغییرات جدی و اساسی داشته است و سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در ادامه برنامه های تحولی وزارت صمت به منظور شفاف سازی، حذف تدریجی قرعه کشی و هدفمندسازی تخصیص خودرو به مصرف کننده واقعی راه اندازی شده است.

بر این اساس از روز 25 اردیبهشت امسال همه بخشنامه های فروش خودروسازان شامل دولتی و خصوصی در این سامانه قرار گرفت از روز سه شنبه 27 اردیبهشت امکان ثبت نام در سامانه فراهم شد .

این شرایط بدون شک منافع طیف قابل توجهی از سوداگران بازار خودرو را به خطر انداخته و در هفته گذشته سعی داشته اند با ایجاد فضاسازی رسانه ای و تحریف واقعیات، افکار عمومی را در مقابل این طرح قرار داده و مزایای این طرح را برای مردم کمرنگ کنند.

از این رو در ادامه این گزارش تلاش شد مهم ترین شبهات و پرسش هایی که از هفته گذشته تاکنون در فضای رسانه ای ایجاد شده است را جمع آوری و از مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران خودرو بخوانند/ پاسخ به 7 سوال و ابهام درباره عرضه خودرو

خریداران خودرو بخوانند/ پاسخ به 7 سوال و ابهام درباره عرضه خودرو