مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-27سياسي

جبهه جدید روحانیت جهاد تببین است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان اینکه جامعه روحانیت همواره در دفاع از کشور و میهن اسلامی در عرصه های مختلف پیشگام است، گفت، تکلیف ورسالت فعلی جامعه روحانیت جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار پنجشنبه شب در یادواره 36 شهید روحانی شهرستان آمل درآستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان افزود: جهاد تبیین گره گشایی از مشکلات کشور است وبه همین منظور باید از ظرفیت همه مسئولان و به ویژه علما در این راستا استفاده کرد.

وی، با تاکید بر شناسایی اولویت های مهم در عملیاتی کردن جهاد تبیین تصریح کرد: امروزه جنگ اصلی با انقلاب اسلامی، تبلیغاتی است و جامعه اسلامی با توجه به هجمه های دشمنان، بیش از هر زمان دیگری نیاز به جهاد تبیین دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، با بیان اینکه برای تحقق جهاد تبیین باید مردم به میدان بیایند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در حال قبضه کردن افکار عمومی است و اگر موفق شود رفتار ملت آنگونه که دشمن می خواهد شکل می گیرد.

حجت الاسلام شریف تبار از شهدا به عنوان بهترین نمونه های عینی و عملی در تحقق جهاد تبیین درجامعه یاد کرد و گفت: شهدایی که با روحیه شجاعت و ایثارگری افتخار کشور و نظام شدند، بهترین الگو واسوه در جهاد تببین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه جدید روحانیت جهاد تببین است

جبهه جدید روحانیت جهاد تببین است