مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-27اقتصادي

محرومیت زدایی از چهره 3شهر مرزی آذربایجان غربی آغاز شد


آذربایجان غربی به خصوص در مناطق مرزی سردشت، چالدران و تکاب از محرومیت تاریخی رنج می برند و قرار است با اقدامات انقلابی بنیاد مستضعفان غبار محرومیت از چهره این شهرها زدوده شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آذربایجان غربی با وجود برخورداری از نعمات و موهبت های الهی، هم مرزی با سه کشور خارجی، وجود دو معدن طلای بزرگ و رتبه های برتر در حوزه معادن سنگ های تزیینی، ذخایر معدنی کم نظیر، قطب کشاورزی، دامپروری و … از فقر و محرومیت تاریخی رنج می برد و امروز استان در شاخص های محرومیت و فلاکت رتبه اول را به دوش می کشد.

به گفته کارشناسان رفع محرومیت از چهره این استان ثروتمند با ظرفیت های فراوان نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است و در این راستا روز پنجشنبه رییس بنیاد مستضعفان در سفر به آذربایجان غربی ضمن بازدید از برخی مناطق مرزی استان در نشست های جداگانه بر اقدامات جهادی و انقلابی در بسیاری از مناطق از جمله شهرستان سردشت، چالدران و نیز تکاب تاکید کرد.

لزوم اقدام انقلابی برای توسعه خدمات رسانی و محرومیت زدایی در آذربایجان غربی رییس بنیاد مستضعفان کشور در ابتدای سفر خود به آذربایجان غربی در جلسه بررسی فعالیت های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در آذربایجان غربی حضور و یافت و گفت: در 5 سال گذشته بنیاد علوی خدمات شایانی برای محرومیت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی از چهره 3شهر مرزی آذربایجان غربی آغاز شد

محرومیت زدایی از چهره 3شهر مرزی آذربایجان غربی آغاز شد