مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-27سياسي

طرح سوال از وزیر نیرو در صورت عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به روند کٌند پرداخت حقوق کارگران سد شفارود، گفت: در صورت عدم پرداخت حقوق از ظرفیت قانونی خود برای طرح سوال از وزیر استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدیاری شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان دولتT گفت: ابتدا قرار بود این طرح به صورت لایحه باشد اما دولت برای اجرا همکاری نکرد و کمیسیون اجتماعی آن را در قالب طرح بررسی و قرار است بعد از تعطیلات دو هفته ای مجلس به صحن آورده و hمیدواریم با نهایی کردن آن بلاتکلیفی های این حوزه را برطرف کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگر دولت درباره اجرای افزایش 57 درصدی حقوق کارگران تمکین نکند از ظرفیت نظارتی خود استفاده می کنیمT افزود: سیگنال های منفی از سوی دولت در این باره دریافت کرده ایم اما مجلس در این باره بی تفاوت نخواهد بود و درباره افزایش 57 درصدی حقوق کارگران با رییس جمهور نیز مکاتبه کرده ایم.

وی با بیان اینکه میزان کم آبی و تنش آبی همانند سال قبل نیس ت، بیان کرد: سر دهنه های آبرسانی را احیا کردیم و تنش آبی نداریم و در تالش حدود 100 سردهنه دائمی داریم که همه بسته و 60 چاه راه اندازی و 18 کیلومتر نیز لایروبی شده است و تاکنون گزارشی مبنی بر کم آبی دریافت نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از وزیر نیرو در صورت عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود

طرح سوال از وزیر نیرو در صورت عدم پرداخت حقوق کارگران سد شفارود