مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-27بين الملل

عربستان: دیداری بین ریاض و ایران پیش بینی نشده است


خبرگزاری رویترز به نقل از «یک مقام در وزرت خارجه عربستان سعودی» که اشاره ای به نام او نشده نوشته پیشرفت هایی در گفت وگوها با ایران حاصل شده اما کافی نیست.

- خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام در وزرت خارجه عربستان سعودی که اشاره ای به نام او نشده نوشته پیشرفت هایی در گفت وگوها با ایران حاصل شده اما کافی نیست.

یک مقام وزارت خارجه عربستان سعودی گفته دیداری میان وزیران خارجه این کشور با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک در نظر گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت خارجه عربستان سعودی بامداد جمعه (6 خرداد/ 27 مه) احتمال برگزاری دیدار میان حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فیصل بن فرحان ، وزیر خارجه عربستان سعودی در آینده نزدیک را رد کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام در وزرت خارجه عربستان سعودی که اشاره ای به نام او نشده نوشته پیشرفت هایی در گفت وگوها با ایران حاصل شده اما کافی نیست.

این مقام سعودی گفته است: ایران بایستی برای همکاری های آینده اعتمادسازی کند و اگر تهران مایل به کاستن از تنش ها در منطقه باشد، چند موضوع وجود دارد که می توان با آنها گفت وگو کرد.

فیصل بن فرحان هم روز سه شنبه در موضعی مشابه با این مقام سعودی گفته بود که مذاکرات ایران و عربستان پیشرفت هایی کرده اما هنوز کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان: دیداری بین ریاض و ایران پیش بینی نشده است

عربستان: دیداری بین ریاض و ایران پیش بینی نشده است