مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-27پزشكي

بررسی ترکیبات بدن در 40 ثانیه با دستگاه فناورانه ایرانی


فناوران ایرانی در یک استارتاپ موفق به طراحی و تولید دستگاه آنالیز ترکیبات بدن به صورت غیرتهاجمی در بازده زمانی 40 ثانیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محسن شهبازی بنیانگذار استارتناپ بادی آنالایزر مستقر در مرکز نوآوری دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی در گفت و گو با ایرنا در این خصوص توضیح داد: دستگاه طراحی شده، دستگاه آنالیز ترکیبات بدن است که می تواند به صورت غیرتهاجمی و در بازده زمانی 40 ثانیه، ترکیبات بدن شامل آب، چربی، عضله و استخوان را آنالیز و به کاربر گزارش کند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین کاربرد این دستگاه برای پزشک تغذیه، مربیان ورزشی و فعال حوزه تناسب اندام است، بیان کرد: از سال 98 کار خود را روی توسعه تکنولوژی و بومی سازی این دستگاه شروع کردیم و توانستیم در سال 99 نمونه اولیه این دستگاه را با دقت 97 درصد بسازیم.

بنیانگذار استارتاپ بادی آنالایزر با اشاره به اینکه معادلات دستگاه را بر اساس اندام مردم بومی ایران تنظیم کردیم، افزود: طریقه کار با این دستگاه به این صورت است که فرد مورد نظر روی دستگاه ایستاده، الکترودهای تعبیه شده روی دستگاه را در دست گرفته و بر اساس آن میزان وزن و قد فرد به عنوان ورودی در اختیار دستگاه قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ترکیبات بدن در 40 ثانیه با دستگاه فناورانه ایرانی

بررسی ترکیبات بدن در 40 ثانیه با دستگاه فناورانه ایرانی