مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-27سياسي

همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی ها در شهر لار +فیلم


اجتماع بزرگ اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتاد و نودی ها در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر لار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان؛ اجتماع بزرگ ارادتمندان و محبان حضرت ولی عصر(عج) با حضور دهه هشتادی ها و نودی های در جوار قبور مطهر شهدای گمنام پارک ملت شهر لار برگزار شد و در این اجتماع، همه با هم سرود معروف و محبوب سلام فرمانده را همخوانی کردند.

دهه هشتادی ها و نودی های لارستانی همراه با خانواده هایشان با حضور در اجتماع بزرگ نسل امام زمانی و همخوانی سرود سلام فرمانده به جهانیان نشان دادند که دلتنگِ آمدن و آماده سربازی برای امامی هستند که سرانجام کافران را به سزای اعمالشان می رساند و رسالت پیامبران و زحمات آنان را نتیجه می بخشد.

نوای زیبا و با شور و حال این کودکان و نوجوانان چنان دلنشین است که بیننده از تماشای این صحنه خسته نمی شود؛ صدا و کلامی که از عمق جان و دل به گوش می رسد و به منجی عالم بشریت ابراز ارادت می کند و می گوید آقاجان تنها امید ادامه زندگی مان تپش های قلب شماست و بی قراری دل های ما از شوق دیدار شماست.

در این ایام ویدیوهای بسیاری از همخوانی سرود سلام فرمانده توسط کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان در فضاهای مجازی و شبکه های تلویزیونی پخش شد از کودکی که در آغوش پدر حین خواندن این سرود گریه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی ها در شهر لار +فیلم

همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی ها در شهر لار +فیلم