مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 07:272022-05-27بين الملل

اروپا: شهرک سازی های اسراییل نقض قوانین بین المللی


اتحادیه اروپا عصر پنجشنبه در بیانیه ای در واکنش به ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی اعلام کرد، این شهرک سازی ها نقض آشکار قوانین بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، نمایندگان ایرلند، فرانسه، آلبانی و استونی در بیانیه مشترکی به نمایندگی از اعضای فعلی و سابق اتحادیه اروپا در شورای امنیت، تاسف عمیق خود را از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از 4 هزار واحد مسکونی در کرانه باختری ابراز کردند و از مقام های رژیم صهیونیستی خواستند که از این تصمیم خود عقب نشینی کنند.

این بیانیه که عصر پنجشنبه توسط جرالدین برن ناسون نماینده جمهوری ایرلند در سازمان ملل متحد پس از نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع خاورمیانه از جمله موضوع فلسطین قرائت شد، تأکید می کند که شهرک سازی های جدید مانع دیگری بر سر راه حل دو کشوری خواهند بود و شهرک سازی های رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین المللی و مانعی برای دستیابی به صلح عادلانه، پایدار و همه جانبه بین اسراییلی ها و فلسطینی ها است.

در این بیانیه از مقام های رژیم صهیونیستی خواسته شده است که به هیچ گونه تخریب یا اخراج برنامه ریزی شده، به ویژه در منطقه مسافر یطا که به تنهایی می تواند به اخراج بیش از 1200 فلسطینی منجر شود، اقدام نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا: شهرک سازی های اسراییل نقض قوانین بین المللی

اروپا: شهرک سازی های اسراییل نقض قوانین بین المللی