مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 خرداد 1401 ساعت 00:522022-05-26سياسي

محرومیت های موجود زیبنده کرمان نیست


محرومیت های موجود زیبنده استان کرمان نیست و دستگاه قضایی می تواند در حوزه محرومیت زدایی به خوبی ایفای نقش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: در ساختار مکتب سردار سلیمانی نقش دستگاه قضایی در حوزه های راهبردی، اجرا، شبکه سازی و جریان سازی مشخص است و در گذشته نیز در این زمینه همکاری ها و اقدامات مؤثری انجام شده است.

سردار حسین معروفی بیان کرد: در حوزه مکتب سردار سلیمانی سه موضوع ترویج اندیشه بلند این شهید گرانقدر، توجه به جایگاه سردار سلیمانی به عنوان یک فرصت برای انقلاب اسلامی و مردمی کردن مکتب سردار سلیمانی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ترویج اندیشه سردار سلیمانی به تولید قدرت برای کشور می انجامد، اظهارداشت: تاکنون زائران بیش از 80 کشور به استان کرمان سفر کرده و بر سر مزار سردار سلیمانی حضور یافته اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیش از هزار زائر غیرایرانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافته اند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه انتظار می رود که مطالبه گری حقوقی درباره ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی از کرمان آغاز شود، تاکید کرد: آمادگی داریم که حرکت بین المللی در این زمینه را از استان کرمان آغاز و پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت های موجود زیبنده کرمان نیست

محرومیت های موجود زیبنده کرمان نیست