مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 23:372022-05-26سياسي

سواحل مازندران هوشمند می شود/استقرار 800 ناجی غریق در نوار ساحلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت وگویی، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی مقرر شد که امسال حدود 800 ناجی غریق در طول نوار ساحلی مازندران مستقر شوند.

وی افزود: روز گذشته یک مورد نجات یافته در ساحل ساری داشتیم که با توجه به سرد بودن افراد کم تر وارد آب می شوند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با ناجیان غریق، اضافه کرد: توصیه ما به همه افراد جامعه به توصیه ها و هشدارها توجه کنند.

کریمیان با اشاره به برگزاری مانور هوشمندسازی ساحل با حضور معاون وزیر کشور، بیان کرد: افتتاحیه این طرح هفته آینده خواهد بود و در این طرح افتتاح ساعت مچی ناجیان غریق، اپلیکیشن گردشگر و اپلیکیشن ناجی را خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طرح های دریا هر سال از ابتدای خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و امسال باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

امواج شکافنده دلیل اصلی غرق شدگی در دریای خزر است و سالانه شاهد مرگ شهروندان هستیم؛ امواج شکافنده، کانال های عمیق و پرآبی هستند که با سرعت بیش از دو متر در ثانیه یعنی سریع تر از یک شناگر المپیک، افراد را در سواحل مازندران به وسط دریا کشید و غرق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مازندران هوشمند می شود/استقرار 800 ناجی غریق در نوار ساحلی

سواحل مازندران هوشمند می شود/استقرار 800 ناجی غریق در نوار ساحلی