مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 23:272022-05-26سياسي

دشمن همچنان بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: دشمن با استفاده از همه ظرفیت های خود بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، آیت الله علی معلمی پنجشنبه شب در مراسم بیست و یکمین سالروز رحلت آیت الله العظمی اسماعیل صالحی مازندرانی و 13 شهید روستای نفت چال دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه بزرگان منطقه، آثار و نشانه های بزرگی از خود بر جای گذاشتند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، آیت الله صالحی مازندران را از ذخایر حوزه توصیف کردند که می توانستند مرجع کل در حوزه علمیه قم مطرح شود و بیان دیگر مقام معظم رهبری تسلیت را به کسانی که از خرمن علم ایشان استفاده می کردند نه از خوشه علم که بیانگر گستردگی علم ایشان است و قلم عالمی که شهیدپرور باشد ارزشمند است و مداد عالم است که انگیزه و اندیشه جهاد را در جوان ایجاد می کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان به برگزاری کنگره 4 هزار شهید طلبه و روحانی مازندران اشاره کرد و گفت: بخش عمده روحانیت پیشتاز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودند و در مقایسه با اقشار دیگر درصد آمار شهدای روحانیت بالا است.

وی با بیان اینکه دولت بنا گذاشت که انقلاب اقتصادی انجام دهد، خاطر نشان کرد: در انقلاب اقتصادی یارانه ها به برخی افراد که سودجویی می کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همچنان بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

دشمن همچنان بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است