مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:022022-05-26اقتصادي

کاهش سهمیه آرد نانوایی ها شایعه است/تنظیم بازار با افزایش تولید


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: کاهش سهمیه آرد نانوایی ها شایعه است و مردم با آرامش نان مورد نیاز خود را تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عبداللهی عصر پنجشنبه در نشست اقدام مشترک تنظیم بازار در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما به صورت روزانه آخرین وضعیت بازار و تأمین کالاهای اساسی را رصد کرده و تاکید ما همچنان بر تشدید نظارت بر بازار و نانوایی ها است.

وی تصریح کرد: عده ای تلاش می کنند تا با انتشار شایعات و دامن زدن به برخی از مسائل حاشیه ای مردم را نگران تأمین کالاهای اساسی به ویژه نان کنند در حالی که ما به هم استانی ها اطمینان می دهیم که به اندازه کافی آرد و نان در استان تولید شده و تحویل مردم می شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: حتی با ورود مسافران و گردشگران برنامه ریزی برای افزایش سهمیه آرد انجام شده و هیچ نگرانی در فصل گردشگری برای پخت و عرضه نان با کیفیت در استان اردبیل وجود ندارد.

عبداللهی تلاش اکثر نانوایان سخت کوش را در حفظ استانداردهای تولید نان به ویژه وزن مناسب چانه و عرضه به قیمت مصوب یادآور شد و افزود: همچنان با تعطیلی های خودسرانه نانوایی ها، کم فروشی و گران فروشی برخورد شده و به نانوایان متخلف خدمات حمایتی ارائه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سهمیه آرد نانوایی ها شایعه است/تنظیم بازار با افزایش تولید

کاهش سهمیه آرد نانوایی ها شایعه است/تنظیم بازار با افزایش تولید