مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 21:022022-05-26اجتماعي

250 پروژه مدرسه سازی در حال احداث است


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر 250 پروژه مدرسه سازی در سطح استان اردبیل در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب عصر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه نوران اردبیل اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر عملیات احداث این مدرسه 6 کلاسه در یکی از روستاهای اردبیل آغاز می شود تا ما به سرعت این پروژه را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی ضرورت احداث این مدرسه را در روستای نوران برای تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز ناحیه یک اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ما در شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر با کسری فضای آموزشی برای تحصیل راحت دانش آموزان روبه رو هستیم که با یک همت و تلاش مضاعف سعی خواهیم کرد تا در 2 سال آینده کمبود فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی را در این مناطق رفع کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای نوران اشاره کرد و گفت: این پروژه با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان و در زیربنایی به مساحت 397 متر مربع احداث و در سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

محمدی ادیب با قدردانی از همراهی خوب اعضای شورای روستا و مسئولان ناحیه یک اردبیل در پیگیری برای احداث این مجموعه آموزشی افزود: ما قول مساعد به مدیریت این واحد آموزشی و اهالی روستا دادیم تا در کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 پروژه مدرسه سازی در حال احداث است

250 پروژه مدرسه سازی در حال احداث است