مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:572022-05-26سياسي

«پیمان جوانمردی» در اردبیل احیا می شود/راه اندازی گروه های جهادی مطالبه گر در اردبیل


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل از احیای پیمان جوانمرد که به «حلف الفضول» معروف است با برگزاری همایش گروه های جهادی مطالبه گر در اردبیل خبر داد.

- اردبیل- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل از احیای پیمان جوانمرد که به حلف الفضول معروف است با برگزاری همایش گروه های جهادی مطالبه گر در اردبیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش هشتم خردادماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در اردبیل برگزار می شود تا با احیای پیمان جوانمردی که به حلف الفضول در صدر اسلام مشهور بوده از بروز ظلم و تعدی در حق مردم جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: ما امت همان پیامبری هستیم که از ظلم به مردم بیزار بود و امروز نیز به عنوان یک مطالبه به حق مردم باید از مسئولان خدمت صادقانه را بخواهند و خارج از این امر پسندیده برای مسئولان و متولیان امور مردم نیست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: در قالب اولین همایش گروه های جهادی مطالبه گر سعی ما بر این است تا در قالب فریضه امر به معروف و نهی از منکر منطبق بر آموزه های دینی مطالبه گری را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار دهیم تا مردم بدون لکنت بتوانند خواسته های به حق خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیمان جوانمردی» در اردبیل احیا می شود/راه اندازی گروه های جهادی مطالبه گر در اردبیل

«پیمان جوانمردی» در اردبیل احیا می شود/راه اندازی گروه های جهادی مطالبه گر در اردبیل