مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:522022-05-26اقتصادي

راه روستایی درازنو با اعتبار 50 میلیارد ریال آسفالت شد


رییس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: آسفالت راه روستایی کوهستانی درازنو با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، ابراهیم جاویدزاده اظهار کرد: آسفالت راه روستایی کوهستانی درازنو با اعتباری حدود 50 میلیارد ریال انجام شد.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: طول این محور روستایی، تفریحی و گردشگری از پارک جنگلی تا درازنو بیش از 22 کیلومتر است.

وی ادامه داد: عملیات احداث و آسفالت 20 کیلومتر آن در سنوات گذشته انجام شده و در سال جاری نیز آسفالت دو و نیم کیلومتر باقیمانده (از سه راهی یزدان محله تا روستای درازنو) از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و استانی صورت پذیرفت.

جاویدزاده تصریح کرد: با آسفالت راه این روستا و برخوردار شدن آن از راه مناسب، تعداد روستاهای عدم برخوردار از آسفالت در شهرستان کردکوی به پنج روستا کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: آسفالت راه درازنو در قالب پروژه آسفالت راه های روستایی پارک جنگلی کردکوی، یزدان محله، سه راهی کنداب و رادکان قرار داشته و آسفالت روستاهای باقیمانده مسیر نیز براساس اعتبارات ابلاغی در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه روستایی درازنو با اعتبار 50 میلیارد ریال آسفالت شد

راه روستایی درازنو با اعتبار 50 میلیارد ریال آسفالت شد