مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:372022-05-26ورزشي

معرفی برترین مچ اندازان دانشگاه پیام نور بیرجند


پرونده مسابقات قهرمانی مچ اندازی دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند با معرفی برترین ها بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت یک دوره مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.

این رویداد ورزشی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار و قریب بر 100 نفر از دانشجویان پسر در رشته مچ اندازی در سالن ورزشی پیام دانشگاه به رقابت پرداختند.

مهدی گلنگی خواه در رشته سنگین وزن مسابقات قهرمانی مچ اندازی دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند بر سکوی نخست ایستاد، محمدصالح صباغ به نایب قهرمانی رسید و رضا صحرایی مقام سوم رقابت ها را بدست آورد.

 در بخش سبک وزن این دوره از مسابقات مچ اندازی قهرمانی دانشجویان پیام نور بیرجند حسین چینی مقام اول را از آن خود کرد، مهدی تقی آبادی حائز رتبه دوم شد و سجاد سبزه کار در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی مچ اندازی دانشگاه پیام نور بیرجند با حضور دکتر ذبیح الله اوحدی رییس، دکتر طاهره میرزایی مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه از نفرات برتر با حکم و مدال قهرمانی تجلیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین مچ اندازان دانشگاه پیام نور بیرجند

معرفی برترین مچ اندازان دانشگاه پیام نور بیرجند