مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:222022-05-26سياسي

برگزاری محفل شعر و ادب مقاومت و پایداری در یادمان شهدای سیرانبند


همزمان با ایام آزاد سازی خرمشهر و با حضور هنرمندان و شعرای انقلابی، محفل شعر و ادب مقاومت و پایداری در یادمان شهدای گمنام سیرانبند بانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شیخ جعفری روز پنج شنبه در این محفل ادبی اظهار کرد: عملیات بیت المقدس یک عملیات غرورآفرین بود که با انجام آن به دنیا نشان دادیم که انقلاب ما با خون به دست آمده و یک وجب از خاک خود را به دشمن نخواهیم داد.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، جبهه استکبار در برابر ملت ایران ایستاده بود و رزمندگان ما با ایمان به خدا خرمشهر را از دست بعثی های تا دندان مسلح آزاد کردیم.

شیخ جعفری خاطرنشان کرد: الان به جایی رسیده ایم که هر جا استکبار جهانی وارد می شود به ایرانیان برخورد می کند و در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

علی عباس داودنیا رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با همکاری سپاه شهرستان بانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان این محفل ادبی را به منظور گرامیداشت نام و یاد شهدای آزاد سازی خرمشهر در جوار یادمان شهدای گمنام سیرانبند بانه برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل شعر و ادب مقاومت و پایداری در یادمان شهدای سیرانبند

برگزاری محفل شعر و ادب مقاومت و پایداری در یادمان شهدای سیرانبند