مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:172022-05-26اجتماعي

رعایت اصول بهداشتی در امتحانات اولویت آموزش و پرورش است


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمامی مدیران موظف هستند که در مدارس طبق دستورالعمل های بهداشتی و نحوه برگزاری امتحانات مقاطع تحصیلی عمل کنند.

- احمدیان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طبق آیین نامه ای که توسط وزارت آموزش و پرورش تدوین شده تمامی مدیران موظف هستند که در مدارس طبق دستورالعمل های بهداشتی و نحوه برگزاری امتحانات مقاطع تحصیلی عمل کنند به طور مثال اگر دانش آموزی مشکوک به بیماری باشد باید یک فضای مستقل برای امتحان در نظر بگیرند که همه این موارد در آیین نامه پیش بینی شده است.

وی افزود: در تقویم آموزشی ماه خرداد پایان فرآیند تدریس کتب درسی و آغاز برگزاری امتحانات پیش بینی شده است که فرآیند ارزشیابی و برگزاری امتحان به نوع آزمون و مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: در مقطع  ابتدایی آزمون های این دوره تحصیلی از اول خرداد شروع و تا یازدهم این ماه ادامه دارد و برای امتحانات داخلی مقاطع متوسطه مناطق گرمسیری و سردسیری استان برنامه زمانی متفاوت پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصول بهداشتی در امتحانات اولویت آموزش و پرورش است

رعایت اصول بهداشتی در امتحانات اولویت آموزش و پرورش است