مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:022022-05-26فرهنگي

انتقاد از عدم تخصیص اعتبار برای دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور


12 سال پیش تاکنون مسئولیت دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور به قم داده شد اما تاکنون هیچ اعتبارات دولتی برای فعالیت های این دبیرخانه اختصاص داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی مجاهدی ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در تالار شهید آوینی این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: کار کردن در عرصه خطیر فرهنگ و هنر قم حساسیت ها و سختی های خودش را دارد.

مجاهدی بیان داشت: قم استانی استثنایی است و هم تراز دیگر شهرها و استان ها نیست و این امر به دلیل وجود ظرفیت های فراوان علمی، فرهنگی و هنری است.

پدر شعر آیینی کشور گفت: 12 سال پیش تاکنون مسئولیت دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور به ما داده شد اما تاکنون هیچ اعتبارات دولتی برای فعالیت های این دبیرخانه اختصاص داده نشده است و در این دوره نیز این حکم تمدید شد که در صورت عدم اختصاص بودجه کاری نمی توان کرد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به فرهنگ ما رخنه کرده است افزود: در این سال ها 650 مجموعه شعری را بررسی کردم که دارای ابیات خلاف معارف اسلامی و مکتب تشییع بوده و این مطالب به وزرا نیز ارائه شده که متأسفانه ترتیب اثری داده نشد.

مجاهدی افزود: برخی ها از زبان خود علیه ارزش های خودمان شعر می گویند و دبیرخانه شعر آیینی برای این امر می خواهد برنامه ریزی کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم تخصیص اعتبار برای دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور

انتقاد از عدم تخصیص اعتبار برای دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور