مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 20:022022-05-26سياسي

اختصاص 3 میلیارد برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی»


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از اختصاص سه میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی» در شهرستان بروجرد خبر داد.

- خرم آباد- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از اختصاص سه میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری ونایی در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز پنج شنبه در جلسه با فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه توسعه راه های استان لرستان در قالب اعتبارات سال آینده با جدیت و دقت و بر اساس شاخص بهره مندی هر شهرستان تهیه و نهایی می شود، اظهار داشت: تخصیص اعتبارات و تعریف پروژه های هر شهرستان بر اساس جایگاه آن نسبت به میانگین کشوری در نظر گرفته می شود و جذب اعتبارات توازن و محرومیت زدایی با رویکرد اولویت بندی پروژه ها در دستور کار است.

وی گفت: بر اساس اعتبارات سال 1400 تا پایان شهریور ماه امسال 20 کیلومتر راه روستایی دارای اولویت در بروجرد به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار به بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری ونایی خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات حوادث و با تلاش فراوان اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی»

اختصاص 3 میلیارد برای بهسازی و روکش آسفالت محور گردشگری «ونایی»