مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:322022-05-26سياسي

همکاری های منطقه ای بهترین راه برون رفت از بحران های موجود است


دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به بحران های موجود در منطقه، توسعه همکاری های منطقه ای را بهترین راه برون رفت از بحران های موجود دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که برای شرکت در چهارمین نشست گفت وگوی امنیت منطقه ای به تاجیکستان سفر کرده است، در ادامه دیدارهای خود با نصرالله محمودزاده دبیر شورای امنیت ملی جمهوری تاجیکستان ملاقات و درباره آخرین تحولات منطقه و مسائل دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار شمخانی با اشاره به بحران های موجود در منطقه که ناشی از دخالت های شرارت بار آمریکا و رژیم صهیونیستی است، توسعه همکاری های منطقه ای را بهترین راه برون رفت از بحران های موجود خواند.

شمخانی با ابراز خرسندی از دیدار با همتای تاجیکستانی و سفر آتی رییس جمهور تاجیکستان به تهران، رایزنی های دو کشور در سطوح عالی را برای گسترش همه جانبه روابط موثر و کارساز ذکر کرد.

وی با اشاره به اراده رهبران دو کشور برای توسعه روابط ایران و تاجیکستان اظهار داشت: باید با تبادل نظر و اشتراک مساعی موانع موجود در ارتقای مناسبات فیمابین را برطرف کرد.

شمخانی با اشاره به مزیت های ترانزیتی ایران و امکانات بندری در چابهار آمادگی کشورمان برای اتصال به آب های جنوبی خلیج فارس را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های منطقه ای بهترین راه برون رفت از بحران های موجود است

همکاری های منطقه ای بهترین راه برون رفت از بحران های موجود است