مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:272022-05-26سياسي

ایجاد تمدن اسلامی در جهان از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است


فرمانده هشت سال دفاع مقدس ایجاد تمدن اسلامی در جهان را از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی در حال سازماندهی و ساماندهی بستر صدور انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سردار محسن چیذری عصر امروز در مراسم یادواره 152 شهید و دو شهید گمنام کلاچای در مسجد جامع این شهر با اشاره به حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی در دهه نخست انقلاب اظهار کرد: اتصال انقلاب اسلامی به حکومت جهانی امام زمان (عج) از مهم ترین اهداف آرمانی امام (ره) بود.

  وی ایجاد تمدن اسلامی در جهان از دیگر اهداف امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: سازماندهی و ساماندهی بستر و صدور انقلاب و تشکیل محور مقاومت در برابر نظام سلطه برای ایجاد تمدن اسلامی در جهان و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در اکثر کشورها از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است.

  این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به دستگیری از مظلومان جهان و نجات از ظالمان و مستکبران را از دیگر اهداف انقلاب اسلامی تصریح کرد: پس از پیروز ی انقلاب اسلامی وحدت جهان اسلام، حمایت از مظلومان به ویژه ملت فلسطین و آزادسازی بیت المقدس از دیگر اهداف امام (ره) پس از پیروز ی انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تمدن اسلامی در جهان از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است

ایجاد تمدن اسلامی در جهان از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی است