مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-26اجتماعي

گردوخاک به اقتصاد و کسب و کار کرمانشاهیان خسارت وارد می کند


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: گردوخاک به اقتصاد و کسب و کار کرمانشاهیان خسارت وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری عصر پنچشنبه در جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان کرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: حفاظت از سلامت و بهداشت مردم استان خط قرمز و اولویت مسئولان است اما درعین حال تعطیل شدن هر روز در استان خسارت قابل توجهی به اقتصاد و کسب وکار کرمانشاهی ها وارد می کند بنابراین تمام تلاش آن است که جز در موارد ضرورت و برای حفظ سلامت و بهداشت مردم استان تصمیم به تعطیلی ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی نگیریم.

وی افزود: بر همین اساس تلاش داریم تا داده های هواشناسی و پیش بینی های نسبتاً دقیق را مبنای کار قرار دهیم تا خطا در تصمیم گیری را به کمترین اندازه برسانیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: درحالی که برخی در فضای مجازی مدعی بودند اعلام تعطیلی روز چهارشنبه در برخی استان های هم جوار یک دلیل مناسب برای اعلام تعطیلی در کرمانشاه است اما دیدیم که همان استان های همسایه روز گذشته شاهد یک هوای نسبتاً مساعد بودند.

فخری خاطر نشان کرد: مدتی است که آلودگی هوا نسبت به سال های گذشته در استان کرمانشاه و کشور بیشتر و منجر به مشکلاتی برای مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوخاک به اقتصاد و کسب و کار کرمانشاهیان خسارت وارد می کند

گردوخاک به اقتصاد و کسب و کار کرمانشاهیان خسارت وارد می کند