مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-26سياسي

اداره کل ارشاد قم حلقه وصل وزارت فرهنگ با حوزه انقلابی باشد


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کار ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد قم، اتصال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه انقلابی و کمک به ارتزاق مجموعه وزارت ارشاد از عقبه تئوریک نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هاشمی ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در تالار شهید آوینی این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: جابجایی ها در عرصه مدیریت امری طبیعی است و علت برخی تغییرات نارضایتی نیست و دلیل آن استفاده در سطح بالاتر و یا دمیدن هوای تازه در آن دستگاه است.

وی ضمن تقدیر از خدمات حسینی کاشانی مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در این سال ها خدمات خوبی بعد از یک دوره التهابی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم حاکم بود صورت گرفت و ایشان توفیقات و دستاوردهای خوبی در این عرصه داشتند که از توانمندی آقای حسینی کاشانی در وزارتخانه ارشاد استفاده خواهیم کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مدیر کل جدید ارشاد قم نیز بیان داشت: آقای عموزاده را بیش از ده سال است که می شناسم و ایشان سوابق خوبی در حوزه فرهنگ دارند و شخصیتی برآمده از فرهنگ هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل ارشاد قم حلقه وصل وزارت فرهنگ با حوزه انقلابی باشد

اداره کل ارشاد قم حلقه وصل وزارت فرهنگ با حوزه انقلابی باشد