مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-26سياسي

استمرار انقلاب در گرو تعمیق فرهنگ اعتقادی و جهادی شهداست


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: استمرار انقلاب در گرو تعمیق فرهنگ اعتقادی و جهادی شهداست لذا همه باید تلاش کنیم این فرهنگ ناب را در جامعه ترویج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در یادواره شهدای مخابرات کردستان با محوریت شهید محمود امان اللهی که با همکاری سپاه بیت المقدس و بسیج کارمندان برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد روز بزرگ و یادآور افتخارآفرینی رزمندگان و تسلیم دشمن در برابر اراده آهنین رزمندگان است.

فرمانده سپاه کردستان، تجلیل از شهدا، برشمردن خدمات آنها و تشریح سبک زندگی شهدا را هدف برگزاری یادواره های شهدا دانست و گفت: شهدا و خانواده آنها نقش مهمی در پیروزی انقلاب و ماندگاری انقلاب و کشور داشته اند.

وی ادامه داد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و نیازی به این مراسم ندارند بلکه این ما و مردم هستیم که نیاز به چنین یادآوری هایی داریم که شهدا در دفاع از انقلاب و مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

به گفته سردار حسینی، شهید محمود امان اللهی فردی بود که در همه زمینه ها از دیانت، نظامی گری، مردم داری و دفاع از اسلام ویژه بود.

وی اذعان داشت: باید سبک زندگی، شیوه و اسلوب شهدا را ترویج کنیم و فرهنگ سازی کنیم و وظیفه امروز ما توسعه و ترویج فرهنگ شهدا و عمق بخشی به این فرهنگ ناب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار انقلاب در گرو تعمیق فرهنگ اعتقادی و جهادی شهداست

استمرار انقلاب در گرو تعمیق فرهنگ اعتقادی و جهادی شهداست