مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-26سياسي

حمایت از شرکت های دانش بنیان مستمر باشد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان مستمر باشد، گفت: جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی و حتی بی رحم تر و سخت تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دکتر جعفر احمدی رییس جدید پارک علم و فناوری قزوین اظهار کرد: جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی و حتی بی رحم تر و سخت تر است و شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری رسالت جدی در این جنگ سخت و بی رحم دارند تا کشور را همانند جنگ نظامی سربلند و پیروز کنند.

وی تصریح کرد: ما جنگ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و جمعیتی داریم، در برخی زمینه ها مانند جنگ نظامی موفقیت ها و پیشرفت های عظیمی بدست آوردیم، در جنگ اقتصادی نیز شما قاسم سلیمانی های این میدان هستید، امیدواریم خداوند عنایت کند و پیروز میدان باشید.

امام جمعه قزوین به اهمیت برکت از نگاه دینی و اثر آن در کارها و خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: خداوند در سوره قدر می فرماید برکت هر شب قدر بالاتر از هشتاد سال عبادت است؛ باید برکت را به عنوان یک اصل مهم در کارها نگاه کنیم، همان گونه که سردار سلیمانی به این موضوع نگاه کرد و با بهره گیری از برکات شب قدر منشأ خدمات عظیم به ملت های مظلوم و مستضعف از هر دین و مذهبی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان مستمر باشد

حمایت از شرکت های دانش بنیان مستمر باشد