مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-26بين الملل

تناقض گویی رابرت مالی؛ فشار حداکثری شکست خورده، اما ادامه می دهیم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رابرت مالی نماینده ایالات متحده آمریکا در امور ایران در نشستی در کمیته امور خارجی مجلس سنا درباره مذاکرات وین شرکت کرد و با اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری که از دوران ترامپ علیه ایران اعمال شده بود گفت که بهترین مسیر، - تناقض گویی رابرت مالی؛ فشار حداکثری شکست خورده، اما ادامه می دهیم! نماینده آمریکا در امور ایران در تناقضی آشکار از یک سو به شکست سیاست فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی اذعان کرده و از سوی دیگر بر تداوم این سیاست در صورت عدم حصول توافق در وین تأکید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رابرت مالی نماینده ایالات متحده آمریکا در امور ایران در نشستی در کمیته امور خارجی مجلس سنا درباره مذاکرات وین شرکت کرد و با اذعان به شکست سیاست فشار حداکثری که از دوران ترامپ علیه ایران اعمال شده بود گفت که بهترین مسیر، بازگشت به برجام است و افزود: تن ها راهکار واقعی که در اینجا داریم، دیپلماسی است .

رابرت مالی در عین حال گفت که: فشار حداکثری دولت قبلی به جای متقاعد کردن ایرانی ها به دادن امتیاز آن ها را به سمت تحریکات حداکثری سوق داد.

ایران و گروه های مسلح تحت حمایت آن ها حملاتشان به شریکانمان در خلیج [فارس]و نیرو های خودمان را افزایش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی رابرت مالی؛ فشار حداکثری شکست خورده، اما ادامه می دهیم!

تناقض گویی رابرت مالی؛ فشار حداکثری شکست خورده، اما ادامه می دهیم!