مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:422022-05-26سياسي

مسئولان به خواسته های اقشار کم برخوردار استان سمنان توجه کنند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان از مسئولان خواست تا به خواسته های اقشار کم برخوردار استان توجه کنند و گفت: مردم انتظار دارند که مشکلات شان با پیگیری مسولانه مسئولان دولتی حل شود.

- حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ابعاد مختلفی دارد که از جمله آن باید به ضرورت همراهی اصناف و مردم اشاره کرد، تاکید داشت: رسانه ها باید کمک کنند تا ابعاد این طرح و مزیت های آن را بشناسانیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها در هم افزایی و اقناع مردم در ارتباط با طرح مذکور نقش مهمی دارند، ابراز کرد: در کنار همه قوت ها نقایصی نیز وجود دارد که به مرور دولت در صدد رفع آنها نیز بر خواهد آمد و شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در اجرای طرح بعضاً شاهد بودیم که یک روز روغن در برخی مغازه ها کمیاب می شد، تاکید داشت: مسئولان سعی کردند تا با عرضه بیشتر محصولات تعادل خوبی را در بازار نگه دارند که ورود شأن بسیار به جا بود.

مطیعی با بیان اینکه مسئولان باید خواسته های اقشار کم برخوردار جامعه را بررسی و سپس در صدد رفع آنها بر بیایند، بیان کرد: در کنار اقشار مردم باید به تولید کنندگان هم توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به خواسته های اقشار کم برخوردار استان سمنان توجه کنند

مسئولان به خواسته های اقشار کم برخوردار استان سمنان توجه کنند