مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:372022-05-26سياسي

سپاه قدس کابوس گروه های تروریستی و افراطی در منطقه است


سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم های جدید آمریکا گفت: ایران و نیروهای مسلح و قانونی آن به خصوص نیروی قدس سپاه همواره کابوس گروه های تروریستی و افراطی در منطقه بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص تحریم های اعلام شده جدید ایالات متحده بر علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح رسمی و قانونی آن بخصوص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره کابوس گروه های تروریستی و افراطی در منطقه بوده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: طبیعی است دولت آمریکا به عنوان مادرخوانده این گروه های تروریستی، از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها خودداری نکند، کما اینکه از سال ها پیش تحریم های ظالمانه و غیرقانونی را علیه مردم ایران و فرزندان سپاهی آنها تحمیل کردند و در زمان ترامپ، بزدلانه دست به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی زدند.

خطیب زاده در ادامه اضافه کرد: آشکار است که دولت بایدن نیز، علیرغم صحبت های فریبکارانه اولیه، همین سیاست شکست خورده را ادامه داده است و این اقدام اخیر نیز نشانه دیگری از سوءنیت دولت آمریکا در قبال مردم ایران و تداوم سیاست مفتضح فشار حداکثری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه قدس کابوس گروه های تروریستی و افراطی در منطقه است

سپاه قدس کابوس گروه های تروریستی و افراطی در منطقه است