مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-26پزشكي

حافظ امنیت و مدافع وطن، ششمین اهداکننده عضو در استان مرکزی


یک سرباز وظیفه، حافظ امنیت و مدافع وطن با اهدای اعضای بدن خود، جان تعدادی از هموطنان خود را نجات داد و دوران خدمت خود را با این حرکت تاثیر گذار به پایان رساند.

- سید محمد جمالیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: یک سرباز وظیفه، حافظ امنیت و مدافع وطن با اهدای اعضای بدن خود، جان تعدادی از هموطنان خود را نجات داد و دوران خدمت خود را با این حرکت تاثیر گذار به پایان رساند.

وی افزود: با رضایت خانواده این جوان 20 ساله که مرگ مغزی وی تأیید شده بود، ششمین اهدای عضو سال جاری در استان مرکزی و پنجمین اهدا عضو در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک رقم خورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: این جوان 20 ساله، تنها فرزند خانواده و در حال طی کردن دوران سربازی بود که با تصمیم سخت و البته جاودان، اعضای بدن خود را تقدیم نیازمندان برای بقای زندگی خود کرد.

جمالیان ادامه داد: این جان بخش به دنبال یک حادثه رانندگی در تاریخ 28 اردیبهشت در ICU بیمارستان ولیعصر اراک بستری شد که متأسفانه به روند درمان پاسخ نداد.

وی خاطرنشان کرد: جان بخش نهایتاً در تاریخ 29 اردیبهشت دچار مرگ مغزی شد و پس از اخذ رضایت جهت اهدای عضو در تاریخ یکم خرداد به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ امنیت و مدافع وطن، ششمین اهداکننده عضو در استان مرکزی

حافظ امنیت و مدافع وطن، ششمین اهداکننده عضو در استان مرکزی