مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 18:022022-05-26بين الملل

پیشنهاد عجیب سیاستمدار آمریکایی درباره تیراندازی های مرگبار در مدارس


رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهادی عجیب برای جلوگیری از معضل کشتار کودکان در تیراندازی های مرگبار در این کشور ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که کشته شدن 19 دانش آموز مدرسه ابتدایی راب در ایالت تگزاس بار دیگر بحث ها درباره قوانین حمل سلاح در آمریکا را داغ کرده نیوت گینگریچ ، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهادی عجیب در این خصوص مطرح کرده است.

طبق گزارش نیوزویک، گینگریچ پیشنهاد داده به معلمان آمریکایی 500 دلار اضافه تر پرداخت شود تا با خودشان سلاح حمل کنند و برای محافظت از دانش آموزان در مواقع تیراندازی آموزش ببینند.

گینگریچ که عضو حزب جمهوری خواه است در مصاحبه با فاکس نیوز روز چهارشنبه گفت در هر مدرسه باید بعضی از کارکنان برای این منظور آموزش ببینند و بابت آن هم حقوق اضافه دریافت کنند.

  چند شب پیش یک نوجوان 18 ساله بعد از ورود به مدرسه ابتدایی راب در شهر اوالد در ایالت تگزاس 19 دانش آموز و 2 معلم را به قتل رساند.

این یکی از مرگبارترین خشونت های مسلحانه ای است که در طول تاریخ در مدارس و دانشگاه های آمریکا به وقوع پیوسته است.

طی سال های گذشته ده ها تیراندازی در مدارس آمریکا به وقوع پیوسته، اما شمار افراد کشته شده در این حوادث تا کشتار جمعی سال 1999 در دبیرستان کالمبین در ایالت کلرادو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد عجیب سیاستمدار آمریکایی درباره تیراندازی های مرگبار در مدارس

پیشنهاد عجیب سیاستمدار آمریکایی درباره تیراندازی های مرگبار در مدارس