مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-26اقتصادي

مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم نداریم


با توجه به اصلاً نظام یارانه ای کشور برای برخی کالاها با همت واحدهای تولید کننده و تصمیم گیری های صورت گرفته مشکلی در تأمین کالاها نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه که در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان آبیک صورت گرفت اظهار کرد: استان قزوین نقش بسیار مهمی در تولید مواد غذایی کشور ایفا می کند.

وی افزود: با توجه به حجم تولیدات استان قزوین در حوزه دام و طیور و مواد غدایی و نیاز استان های دیگر و حتی کشورهای همسایه، استان قزوین می تواند نقشی به مراتب پررنگ تر ایفا کند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه در برخی از بخش ها از جمله مرغ اجداد قزوین بی رقیب است، اضافه کرد: اصلاح نظام یارانه ای کشور زمینه متفاوتی را برای واحدهای مواد غذایی و دام و طیور ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: امروز فرصت جدیدی برای واحدهای اینچنینی ایجاد شده و نگاه دولت نیز به این حوزه حمایتی و بر مبنای تلاش برای ارتقا بهره وری و ایجاد ظرفیت های جدید است.

اعلایی از ایجاد یک فضای رقابتی جدید در حوزه دام و طیور و مواد غذایی در کشور خبر داد و عنوان کرد: واحدهای تولیدی در قزوین باید بتوانند خود را در این فضای رقابتی توانمند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم نداریم

مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم نداریم