مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-26سياسي

مبنای سبک زندگی اسلامی هستی شناسانه و انسان شناسانه است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مبنای سبک زندگی اسلامی هستی شناسانه و انسان شناسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نشست جهاد تبیین کارگروه مبلغات حوزوی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم افزود: سبک زندگی دارای اصول و مبانی است که از ارزش های اعتقادی و دینی و مسائل عرفی حاکم بر جامعه و افراد آن سرچشمه می گیرد و سبک زندگی اسلامی برایند اصولی است که از آموزه های اسلامی نشأت گرفته و جریانی ساخته است که افراد به آن شیوه در جامعه حرکت و زندگی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم ادامه داد: زمینه حفظ ارزش ها، رستگاری معنوی، تقویت رهنمودهای دینی، استمرار سنت ها، زندگی برخوردار از اوج لذت، امنیت و رفاه از جمله مسائل مهم در سبک زندگی است که منجر به ساختن ساختار رفتاری افراد می شود.

وی سپس گفت: از نظر و دیدگاه بسیاری از کارشناسان، سبک زندگی ما ترکیبی از زندگی غربی و اسلامی شده بطوری که نماز می خوانیم، مسجد می رویم، خمس و زکات می دهیم، اما عروسی ها، بازار و اقتصاد و نوع پوشش و… اسلامی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای سبک زندگی اسلامی هستی شناسانه و انسان شناسانه است

مبنای سبک زندگی اسلامی هستی شناسانه و انسان شناسانه است