مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:572022-05-26سياسي

نماینده مجلس: 100 درصد قطعات خودرو در ایران چینی است


 عضو هیئت رییسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه 37 درصد کشتار جاده ای ایران از خودروها است، ادامه داد: تنها دوره ای که کشتار جاده ای کشور کاهش پیدا کرد دوره ای بود که واردات خودرو در کشور آزاد شد.

- عضو هیأت رییسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتار جاده ای ایران با هیچ کجای دنیا تطابق ندارد، گفت: برابر با اتحادیه اروپا در جاده های کشور مرگ و میر داریم.

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه براساس بررسی های علمی 85 درصد مشکلات کسب و کار دنیا نتیجه فرآیندها و 15 درصد عملکرد انسانی است، اظهار کرد: برابر اتحادیه اروپا در جاده های کشور مرگ و میر داریم.

وی با بیان اینکه کل خودروهای ایران 24 میلیون است، افزود: به عنوان نمونه، یک کشور در اتحادیه اروپا 50 میلیون خودرو دارد که میزان مرگ و میر جاده های ما در ایران حتی از ان هم بیشتر است که جای تاسف دارد.

وحیدی با تأکید براینکه خودروی نیسان آبی در ژاپن از سال 1956 تا 1982 تولید شد، ادامه داد: اما این خودرو در ایران از سال 1970 در ایران تولید می شود و همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: 100 درصد قطعات خودرو در ایران چینی است

نماینده مجلس: 100 درصد قطعات خودرو در ایران چینی است