مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 17:422022-05-26سياسي

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پروژه های نیمه تمام شهرستان ری


وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از رییس جمهوری برای بررسی مشکلات شهرستان ری به این شهرستان سفر و ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام، درخصوص رفع موانع و مشکلات موجود دستوراتی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و نماینده ویژه رییس جمهوری عصر امروز با حضور در شهرستان ری، از برخی پروژه های درحال ساخت و نیمه کاره بازدید و درخصوص رفع موانع و مشکلات موجود دستوراتی را صادر کرد.

در ابتدای این بازدید که با حضور مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی انجام گرفت، مقام عالی وزارت با همراهی جمع حاضر با حضور در آستان مقدس سیدالکریم، ضمن زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و امامزادگان واجب التعظیم، با اهداء گل به مقام شامخ چند تن از شهیدان والامقام مدفون در این آستان مقدس ادای احترام کرد.

نماینده ویژه رییس جمهوری در ادامه از پروژه های مقاوم سازی مدارس شهید مدرس و امام حسن مجتبی(ع)، بزرگراه ری-قرچک و وضعیت ترافیکی محدوده شهر قلعه نو، کمربندی دوم تهران حدفاصل اتوبان امام رضا(ع) تا جاده قدیم قم، پروژه نیمه تمام میدان و تقاطع غیر همسطح غنی آباد و نیز تقاطع های غیرهمسطح فیروزآباد، مسیر راه آهن و شورآباد در امتداد محور کمربندی دوم بازدید به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پروژه های نیمه تمام شهرستان ری

بازدید وزیر آموزش و پرورش از پروژه های نیمه تمام شهرستان ری