مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-26سياسي

آیت الله سعیدی: سرگرمی در مکتب اسلام برای رشد و تعالی است


امام جمعه قم با بیان اینکه منطق برخی برای سرگرم کردن مردم با منطق اسلام سازگار نیست، گفت: سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی توان از هر وسیله ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: مکتب اهل بیت(ع) بسیار غنی است و از افتخارات ما است که در این کتب غنی در مسیر انسان سازی هیچ کم و کسری وجود ندارد.

وی با اشاره به اقداماتی که برای حذف و کتمان مکتب اهل بیت(ع) در طول تاریخ انجام شده است، گفت: مکتب اهل بیت(ع) در همه عرصه های انسان سازی حرف برای گفتن دارد و مسئولان باید این نگاه را ترویج کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) برای خنده و تفریح هم راهکار و ضابطه دارد، افزود: شبکه نسیم برای همین راه اندازی شد که ساعاتی از شبانه روز را به شاد کردن مردم اختصاص دهد و این شادی باید عام و همه پسند باشد.

وی با بیان اینکه منطق برخی در سرگرم کردن مردم با منطق اسلام سازگار نیست، افزود: سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: سرگرمی در مکتب اسلام برای رشد و تعالی است

آیت الله سعیدی: سرگرمی در مکتب اسلام برای رشد و تعالی است