مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-26سياسي

مبادلات مرزی خُرد در بازارچه میلک رونق می گیرد


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: با فراهم کردن زیرساخت های لازم برای مرزنشینان، مبادلات مرزی خُرد در بازارچه مرزی میلک رونق می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید مجید میراحمدی امروز در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه اظهار کرد: ایجاد زائرسرای امام رضا(ع) در میرجاوه کمک زیادی به رفاه حال زائران اباعبدالله الحسین(ع) کرده و در دستور کار است با اقدامات عمرانی شرایط بهتری را برای زائرین فراهم کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: بازارچه مرزی میرجاوه هم اینک در بحث صادرات کالا فعال بوده و ساماندهی آن در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول تصریح کرد: برنامه ریزی شد؛ به صورت عزتمندانه با ایجاد شرایط مناسب به همراه فراهم کردن زیرساخت های لازم برای مرزنشینان، تجارت خرد از محل بازارچه مرزی میرجاوه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود کالاها از پاکستان با سیاست گذاری بهتر، این امر تسهیل و ساماندهی بهتری خواهد شد، هدف اصلی در همه این طرح ها بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مرزنشینان است.

  استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید اظهار کرد: صادرات از محل بازارچه های مرزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79 برابر رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات مرزی خُرد در بازارچه میلک رونق می گیرد

مبادلات مرزی خُرد در بازارچه میلک رونق می گیرد