مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-26بين الملل

چین: آمریکا پاسخگوی نگرانی های ایران باشد


سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد که ایالات متحده باید به نگرانی های معقول ایران در زمینه مسائل هسته ای پاسخ مثبت دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (پنجشنبه) در کنفرانسی خبری تصریح کرد که پکن از ایالات متحده درخواست می کند به به نگرانی های معقول ایران در مورد مسائل هسته ای پاسخ مثبت دهد و در حالی که مذاکرات هسته ای وارد مرحله نهایی خود می شود، به نتیجه گیری آرام مذاکرات کمک کند.

شبکه سی جی تی ان گزارش کرد، اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه چین در حالی مطرح شده است که راب مالی نماینده ایالات متحده در امور ایران روز گذشته (چهارشنبه) در گفت وگو با شبکه سی ان ان در خصوص روند مذاکرات وین برای لغو یکجانبه تحریم های ایران گفت که چشم انداز بازگشت به توافق هسته ای ایران در بهترین شرایط ضعیف است .

وانگ در واکنش به اظهارات مالی گفت که چین از ایالات متحده درخواست می کند تا برای راه حل های سیاسی برای موضوع هسته ای ایران تلاش کند، زیرا آمریکا محرک بحران هسته ای در ایران بود.

سخنگوی وزارت امور خارچه چین سپس تصریح کرد که کشورش به مشارکت در مذاکرات برای بازگرداندن توافق هسته ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به مسیر اصلی خود و حفاظت از سیستم بین المللی عدم اشاعه هسته ای که به حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: آمریکا پاسخگوی نگرانی های ایران باشد

چین: آمریکا پاسخگوی نگرانی های ایران باشد